anoniem Geplaatst: 15 maart 2003 Delen Geplaatst: 15 maart 2003 Hallo, Ik heb geen idee waar ik deze topic moest plaatsen, dus doe ik dat hier :) Ik heb zonnet adsl family met een usb modem. Als ik windows opstart, verbind het modem wel, maar ik moet ook nog even software matig inbellen. Is er ook een manier, behalve dan een router kopen, dat als ik windows opstart, die verbinding automatisch inbelt? Alvast bedankt!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2003 Ik heb exact hetzelfde, maar dan met een kabelmodem (Docsis). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2003 [quote:1ac26d86bc]dat als ik windows opstart, die verbinding automatisch inbelt? [/quote:1ac26d86bc] Kan je die verbinding niet in het 'Start -> Opstarten' menu zetten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2003 nee, dat heb ik al geprobeerd. Het probleem is dat als ik de verbinding bij opstarten zet, hij hem wel opstart, maar ik dan zelf nog op 'connect' moet klikken.... Ik zou liever zien dat het automatish gaat allemaal. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2003 wat ik altijd doe, bijvoorbeeld als ik een download af wil hebben, maar niet me pc dag en nacht aan wil laten staan. Ik laat de pc inet explorer gelijk mee opstarten, en daarbij hoef ik niet op de connect knop te drukken. dus dan wordt bij het opstarten ook gelijk verbinding gemaakt. Nadeel daarvan is dat je dus ook gelijk je explorer hebt opgestart. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2003 ik heb dat geprobeerd en dat werkt bij mij inderdaad ook. Maar ik denk dat ik eenmalig handmatig inbellen minder irritant vind dan dat mijn internet explorer automatisch opstart :lol: Ik ken iemand die laat automatisch opstarten: - outlook - word - excel - internet explorer - windows media player :-? :-? :-? in ieder geval bedankt voor de tip! Als er nog iemand anders is die weet hoe ik het inbellen kan automatiseren, hoor ik het graag! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2003 je kunt een snelkoppeling van je speedtouch modem(I presume) plaatsen in het opstartmenu. Start ---- Programma's ---- Opstarten. Bij eigenschappen van het modem moet je dan dan kiezen voor opties. Alles uitvinken, dan start hij net als kabel vanzelf op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2003 het is alleen geen alcatel speedtouch modem, het is een e tech usb modem. De snelkoppeling hiervan kan ik wel in het opstarten menu zetten, maar dan moet ik nog altijd op 'connect' klikken om te verbinden.... Nou ja, het is ook niet erg :) , ik dacht dat het alleen wel makkelijker zou kunnen.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen