anoniem Geplaatst: 14 maart 2003 Delen Geplaatst: 14 maart 2003 Hallo ,het volgende is er aan de hand. Als ik naar de site www.mercedes.nl ga en ik klik op personenwagens en daarna op carconfigurator dan zou er onder carconfigurator een lijst met modellen te voorschijn moeten komen en dan zou je verder kunnen kijken. Maar bij mij springt mijn beeld dan op configurator gebruikaanwijzing. Hij slaat dus iets over. Ga ik naar het lease gedeelte van die site dan doet prive lease het niet maar taxi lease weer wel.(?) Ik heb dit ook geprobeerd op een andere pc en daar had ik geen problemen. Hoe kan dit ? weet iemand hier een oplossing voor ? b.v.d Windows XP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2003 Welke versie van IE heb je? Probeer anders eens een nieuwere versie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2003 [quote:cb773de0b3="JurgenvW"]Welke versie van IE heb je? Probeer anders eens een nieuwere versie.[/quote:cb773de0b3]Hij draait WinXP. De keuze in IE smaken zal daarmee beperkt zijn tot: a) IE6 .....einde lijst.... Ik zou eens een Mozilla variant proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2003 Touche, cK, daar had ik even overheen gelezen. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2003 Hallo mensen, het probleem is inmiddels opgelost. Voor de mensen die het willen weten,na een TIP heb ik de map met tijdelijke internet bestanden geleegd en toen werkte alles weer zoals het hoorde. In ieder geval bedankt voor jullie reacties, Pierre Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen