anoniem Geplaatst: 12 maart 2003 Delen Geplaatst: 12 maart 2003 Als ik internet explorer op off line werken heb gezet, omdat ik toch geen verbinden wou maken, blijft het programma ook hierop staan. Als ik IE afsluit en het programma de volgende keer weer start om dat wel te gaan internetten staat deze nog steeds op off line werken. Nou weet ik zelf wel wat ik moet doen, maar een kennis die dit ook wel heeft snapt dan niet waarom het venster voor het inbellen niet tevoorschijn komt. Is het niet mogelijk ervoor te zorgen dat de funcie off line werken wordt uitgeschakeld als IE wordt afgesloten en dat dus de volgende keer als het programma wordt opgestart daar geen problemen mee zijn ? Alvast bedankt voor de reacties. P.S. Ik heb windows XP met IE 6.0 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2003 Hee die MisterX, Ik heb het zo opgelost, ik heb een inbel icoontje in de start balk gezet, zodra hij geen verbinding maakt, kunnen ze dat aanklikken..hihi Is weer eens wat anders.. Groeten Gerwin.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen