anoniem Geplaatst: 12 maart 2003 Delen Geplaatst: 12 maart 2003 Hallo, Als ik mijn internet opstart, via casema wanadoo met explorer 6.0 inclusief servicepack enz onder windows98 2e editie dan gaat het prima. Op het moment dat ik een link aanklik die een nieuwe window maakt dan heeft deze window alleen een wit vlak en er gebeurt verder niks. Tik ik in dat nieuwe window een adres in dan doet het window het weer gewoon. mijn eerste window die eronder zit werkt wel gewoon mits alle info in het zelfde window blijft zitten. Wat kan dit zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2003 Je hebt kans dat je PC spyware bevat. Download even Ad-Aware 6: http://www.webattack.com/dlnow/dlnow.dll?Inc=No&ID=100156 Laat het programma je hele pc scannen, en hij zal alle spyware programma's verwijderen! En dan maar hopen dat het probleem is verholpen! GamesFreak Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2003 helaas, alles blijft bij het oude. :( Wie weet er nog iets? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2003 Ga eens naar je Configuratiescherm, en dan naar Software. Verwijder alle overbodige of\en onbekende programma's. Misschien dat daar het probleem zit. Trouwens heb je Norton SystemWorks 2003? Doe dan even de ''One Butten Check Up''. Dan verwijderd hij alle overbodige icoontjes, snelkoppeling, en toepassingen. Dan heb je kans dat het witte venster verdwijnt. En als dat niet helpt dan weet ik het ook niet meer! GamesFreak Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2003 Kijk eens of msie nog wel als default browser is ingesteld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2003 ja staat goed, dus helaas nog steeds geen beeld. :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2003 Nou ik weet het nu echt niet meer! Vraag anders even op het Tweakers.net Forum. Hier is de website www.tweakers.net en dan rechts onderin GOT Tech Forums. Misschien dat ze je daar verder kunnen helpen! GamesFreak Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen