anoniem Geplaatst: 11 maart 2003 Delen Geplaatst: 11 maart 2003 Een raar probleem. Ik heb fast adsl, speedtouch ethernet modem, een Barricade router, daarachter via 2 wireless SMC USB adapters verbinding met een laptop en desktop pc. Alles werkt, de speed op mijn laptop is ca. 160 Kbps wat redelijk goed is. Echter op mijn pc, met exact dezelfde configuratie kom ik niet boven de 70 Kbps. Als ik vanuit de router een direct lijntje trek naar de netwerkkaart van de desktop dan ontvang ik weer wel de goede snelheid. Leveranciers, helpdesken weten er geen raad mee. Wie helpt mij? Heb toch niet voor niets zo'n duur abonnement? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2003 ik zou de adapters een wisselen, dan kun je kijken of het daar in zit.. groeten Gerwin.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2003 ik zou de adapters een wisselen, dan kun je kijken of het daar in zit.. of toevallig een andere firmware versie ?? groeten Gerwin.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2003 ik zou de adapters een wisselen, dan kun je kijken of het daar in zit.. of toevallig een andere firmware versie ?? groeten Gerwin.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2003 Dank je wel Gerwin. Heb ik al geprobeerd maar dat maakt niets uit. Het ligt dus niet aan de adapters, router of modem. Vergeten erbij te vermelden dat de trage verbinding op XP draait en de snelle op W98/me. Ik heb dus de indruk dat het in de hardware(software) van de desktop zit. Zijn er mogelijkheden om de snelheid van een usb poort te meten? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen