anoniem Geplaatst: 11 maart 2003 Delen Geplaatst: 11 maart 2003 Ik ben op zoek naar een programmaatje om de geschiedenis van IE gedeeltelijk te wissen en de intressantse URL's te laten staan nu als je drukt op wissen ben je alles kwijt en als je alles laat staan word te lijst veel te groot om nog bruikbaar te zijn Ik zou ze natuurlijk een voor een kunnen wissen (met rechts klikken) maar dan blijf je ook bezig hé Het zou wel hulpvol zijn moest er iemand hiervoor een oplossing weten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2003 1: typ met punten! dit is zo erg irritant! je zou het via het register kunnen doen, volgens mij. kun je gewoon de sites met CTRL+klik selecteren, en dan weggooien. of zoek eens op download.com, in de trant van history cleaner. zal vast wel iets bij zitten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2003 Misschien een domme vraag, maar waarom zet je de interessante URLs niet bij je favorieten? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen