Ga naar inhoud

Alles werkt, behalve downloaden via IE

Aanbevolen berichten

Hallo :lol: Ik heb het volgende probleem. Ik heb een PC met Windows XP Pro NL en internet. Ik kan alles gebruiken. MSN, FTP-programma's etc. Alles werkt behalve het gewone downloaden via Internet Explorer. Als ik op een link klik (het maakt niet uit waar), gaat de balk niet lopen. Even daarna krijg ik een foutmelding. Hier zit u een screenshot: [img:83b1a9c001]http://www.sharemation.com/crusher/Probleem-IE.JPG[/img:83b1a9c001] Ook als ik de firewall (ZoneAlarm) en de virusscanner (Norton Antirus 2003) uitzet gebeurt er niks. Zou iemand mij kunnen helpen? Greetz!
Link naar reactie
dit kan een paar dingen zijn! een van de oplossingen is, je instellingen van internet explorer nakijken! Ik weet niet precies waar het zit, ik denk bij geavanceerd! daar moet je denk ik een vinkje aan of uitzetten! Een andere oplossing is servicepack 1 van iexplorer 6 te downloaden en te installeren!! Of je laat win xp alles updaten via windowsupdate.com! Deze site zoekt automatisch alle nodige updates op! suc6 ermee! Greetz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...