anoniem Geplaatst: 10 maart 2003 Delen Geplaatst: 10 maart 2003 Hallo :lol: Ik heb het volgende probleem. Ik heb een PC met Windows XP Pro NL en internet. Ik kan alles gebruiken. MSN, FTP-programma's etc. Alles werkt behalve het gewone downloaden via Internet Explorer. Als ik op een link klik (het maakt niet uit waar), gaat de balk niet lopen. Even daarna krijg ik een foutmelding. Hier zit u een screenshot: [img:83b1a9c001]http://www.sharemation.com/crusher/Probleem-IE.JPG[/img:83b1a9c001] Ook als ik de firewall (ZoneAlarm) en de virusscanner (Norton Antirus 2003) uitzet gebeurt er niks. Zou iemand mij kunnen helpen? Greetz! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2003 Ik ben er ondertussen achter dat ik alleen geen .exe bestanden kan downloaden. Zip-bestanden en iso's etc. allemaal wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2003 dit kan een paar dingen zijn! een van de oplossingen is, je instellingen van internet explorer nakijken! Ik weet niet precies waar het zit, ik denk bij geavanceerd! daar moet je denk ik een vinkje aan of uitzetten! Een andere oplossing is servicepack 1 van iexplorer 6 te downloaden en te installeren!! Of je laat win xp alles updaten via windowsupdate.com! Deze site zoekt automatisch alle nodige updates op! suc6 ermee! Greetz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2003 weet je zeker dat het altijd zo is? soms krijg ik dat ook wel, maar naar een restart kan ik gewoon weer downloaden. probeer t anders eens met een andere browser, of downloadmanager. ps steve, zoveel !!! hoeft ook niet hoor :D :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2003 [quote:66044b84f7="juleswijers"]steve, zoveel !!! hoeft ook niet hoor :D :wink:[/quote:66044b84f7] Sorry slechte gewoonte van mij Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2003 Nou iig bedankt beide! Ik zal eens kijken. Executables download ik nu al me FlashGet, dus echt een probleem is het niet. Maar toch is het raar :o Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen