anoniem Geplaatst: 3 maart 2003 Delen Geplaatst: 3 maart 2003 Hello, Ik heb NAV 2003 terug moeten installeren. De istallatie is perfect verlopen maar hij wil niet opstarten!!! Hoe moet ik dat oplossen? Dank bij voorbaat, Joel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2003 Probeer 't (ook) eens bij de bron: www.symantec.nl Op de pagina kiezen voor "Service & Support". Na 't doorlopen van een aantal pagina's kun je de knowlegdebase opvragen, ofwel verder gaan en "Een vraag stellen"..... Dit wordt dan door Symantec beantwoord. Groet, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2003 bedankt Ton, ik ga het proberen groetjes, Joel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2003 Hallo, Ook problemen gehad met norton 2003. Is in mijn geval opgelost door Norton toe te laten in Mijn firewall van Zonealarm. Normaal wordt je dit gevraagd maar dat was niet gebeurd. Dus als je Zonealarm hebt, kijk daar eens. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2003 Hello, Het probleem is opgelost door een andere opdrachtregel, gekregen van Symantec, te plaatsen in de snelkoppeling van NAV. Nogmaals dank voor het helpen, Custer Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen