anoniem Geplaatst: 28 februari 2003 Delen Geplaatst: 28 februari 2003 nou je kent het wel je wil wat downloaden van internet. en dat ben ik nu ook aant doen. namelijk een spel(demo).maar die is 100 mb en hij download niet zo snel en die heeft nog wel meer als een uur nodig. maar zometeen ga ik naar bed en omdat mijn computer in mijn kamer staat. moet die eigelijk ook uit, want hij maakt zo veel herrie. nu is mijn vraag of ik de download op 1 of andere manier kan laten staan en volgende keer als ik mijn computer aanzet dat ik hem weer verder kan downloaden. net zoals bij kazaa. nu hoeft dit natuurlijk niet perse bij dit spel, maar dit gebeurd wel vaker bij mij Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2003 Dat kan met een zogenaamde downloadmanager. Zoek daar eens naar op dit forum of in google. Er zijn er genoeg. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2003 je kan ook met de Download Accelerator Plus 5.3 je kunt het downloaden bij www.download.com je kunt je download op pauze zetten dat je volgende keer verder gaat en je kunt sneller downloaden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2003 bedankt iedereen. het is gelukt :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen