anoniem Geplaatst: 26 februari 2003 Delen Geplaatst: 26 februari 2003 Ik heb hier een USB modem voor ADSL die wil ik gaan delen met 2 andere pc's. Nou heb ik gehoord dat je bij zo'n modem een hubje er tussen kan zetten. Ik weet wel dat er usb hubs zijn maar gaat dat dan ook goed werken? Wand als pc 1 is ingebeld mot pc 2 dan nog in bellen? Volgens mij kan het niet maar goed er zijn mensen die zeggen van wel. Ik zou graag jullie mening hier over willen horen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2003 met een hub gaat dat niet werken. Het beste kun je op zoek gaan naar een router die geschikt is voor een usb modem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2003 Kan ik op het USB modem meerdere PCs koppelen? Nee, dit is standaard niet mogelijk, indien u meerdere PC’s wilt koppelen via een USB modem dient u te beschikken over een USB hub, de beperking is dat u maar met één PC tegelijk kunt internetten. Wilt u met meerdere PC’s tegelijk kunnen internetten dan is een ADSL ethernet modem noodzakelijk. of je kunt het via crosscable doen dan moet pc 1 aanblijven om met pc2 te internetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2003 [quote:93974e9c56="igg"]Het beste kun je op zoek gaan naar een router die geschikt is voor een usb modem.[/quote:93974e9c56] Zijn er dan routers voor usb modems??? en is het dan ook mogelijk om met meerder pc tegelijk te internetten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2003 Er zijn routers voor USB modems. Kijk maar eens op www.draytek.nl Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen