anoniem Geplaatst: 18 februari 2003 Delen Geplaatst: 18 februari 2003 een tijdje geleden heb ik via de upgrade pagina van microsoft outlook express 6 gedownload. echter sinds kort heeft outlook alle bijlagen bij e-mail zowel verzonden als ontvangen aangemerkt als onveilig en onbereikbaar gemaakt. wat is hier aan de hand?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2003 Heb je geen virus of virusscanner geinstalleerd, lijkt me vreemd dat het van OE6 zelf komt omdat het het eerst wel heeft gedaan, of niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2003 Niet perongeluk een vinkje staan bij Opties/Beveiliging: Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan? Heel veel mensen zijn hier nl. al tegenaan gelopen. Ik meen me te herinneren dat deze optie in OE 5.x niet zat. Daardoor valt hij bij een upgrade van 5.x naar 6.0 niet op. Jan Boer Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen