anoniem Geplaatst: 12 februari 2003 Delen Geplaatst: 12 februari 2003 Ik bezit nu de MSN Explorer versie, " 6.0.2800.1106 " ik heb problemen met het opladen, ik had eigelijk het probleem willen kennen van deze versie, want telkens als ik aan het Msn support team vraag , dan wordt er mij aangeraden van de versie te downlouden van NL die voor ieder Land zijn aangepast, is dat wel de oplossing, ik werk met Win 2000 proffesional, en verwijder niet graag software, en dan weer nieuwe installeren, en dan zitten daar misschien de zelfde fouten in, graag wat meer uitleg voor ik met verwijderen begin. MVG Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2003 En wat is nu precies je probleem? Misschien helpt het de volgende keer als je wat leestekens enzo gebruikt, dat leest voor ons een stuk makkelijker. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2003 en een ONDERWERP wordt ook gewaardeerd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen