anoniem Geplaatst: 9 februari 2003 Delen Geplaatst: 9 februari 2003 hallo wie weet wat een frimware is en voor wat is het nodig is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2003 Je bedoeld waarschijnlijk firmware. Door de fabriek geïnstalleerde software in een apparaat. De besturingssoftware in een apparaat. Software in een ROM of EEPROM chip, zelf ingebouwd in een toestel zoals een GSM of printer. Deze zorgt bij GSM-toestellen voor de omzetting van uw spraak naar digitale signalen en voor het bijhouden van een ingebouwde telefoonnummerlijst. Software-routines die in ROM zijn opgeslagen. In tegenstelling tot RAM blijven de gegevens in ROM intact, zelfs als er geen spanning op staat. Opstart-routines en low-level I/O instructies worden in firmware opgeslagen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2003 ja een firmware Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2003 ik heb er 1 gedownload voor mij adsl modem/router maar hoe instaleer ik het er zit geen setup bij Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2003 Als je geen problemen hebt moet je NIET FLASHEN. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2003 Heerlijk he, van die hobbyisten. Als alles gewoon draait en werkt.........AFBLIJVEN !!!!!!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2003 alles werk normaal Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen