anoniem Geplaatst: 7 februari 2003 Delen Geplaatst: 7 februari 2003 Ik heb nu net @home breedband maar ik heb maar een download snelheid van 30kb/sec. (0.30mbit??) Dat hoort 2mbit te zijn en bij een vriend van mij die midden in et dorp woont haalt hij minimaal 150kb. Doe ik nu wat fout of moeten ze bij @home inwerken?????? (dat de snelheid langzaam oploopt.) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2003 Lijkt me iets mis met de verbinding of het modem. @home haalt die 2 Mbit makkelijk, ik ga daar regelmatig ruim overheen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2003 Weet je wat et rare is. Als ik bijv Norton Live Update doe lijkt het ofdat ie opeens een speedburst heeft. Nu ben ik met DAP linux aan et downloaden. Dat gaat met ma amper 30kb/sec. Ik heb wel vaker met dezelfde verbinding (op 1km hiervandaan) ook met DAP linux gedownload, toen ging et met een 150kb/sec. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2003 [url]http://www.speedsuite.net/speedsuite/Database/Graphs.asp?pi_id=13&co_id=98&ReportID=1&TestTypeID=8[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2003 Heb duz die link gekregen waarmee ik een speedcheck kon doen. 360kb/sec :P Ik denk dat et aan de server gelegen heeft. In ieder geval bedankt voor alle antwoorden voor deze overbodige vraag :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2003 op help.home.nl kun je zien of er storingen zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen