anoniem Geplaatst: 6 februari 2003 Delen Geplaatst: 6 februari 2003 Als ik op bepaalde sites kijk, bv www.cd-hoesjes.nl dan krijg ik bij het aanklikken van een link naar een hoesje wel een nieuw venster, maar de afbeelding is een vierkantje met een rood kruis erin. Heeft iemand een idee of dit soms met een internet instelling te maken heeft? Mijn systeem is voorzien van win98se met de laatste internet explorer 6 Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2003 Kijk eens bij je internetinstellingen (in je explorer onder Extra-Geavanceerd) of het afbeelden van afbeeldingen e.d. wel aangevinkt is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2003 Heb ik aangevinkt staan! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2003 Dit probleem duikt af en toe in forums op: Volgens "horen zeggen" zou dit probleem wel eens voorkomen op PC's waar de cache (Temp Internet Files) te vol zit..... Maak 'm eens leeg en probeer 't nogmaals. Suc6, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2003 Dat probleem had ik ook. Lag bij mij aan de firewall. Controleer daar de instellingen maar eens (als je er een hebt tenminste). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2003 Ik gebruik Norton 2003, heb je enig idee waar ik dan een instelling moet veranderen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2003 Ik kreeg sommige niet te zien op die url. Via een andere soortgelijke site kreeg ik het gezochte wel. Probeer 's met google te zoeken naar cd covers. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2003 Zal ik doen, bedankt coor je reactie. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen