anoniem Geplaatst: 6 februari 2003 Delen Geplaatst: 6 februari 2003 ik kan niet meer overal downloaden. als ik bijvoorbeeld een zipfile wil downloaden en ik klik erop dan doet hij niks. Hij zegt dan dat de file corrupt is en heel soms geeft hij wel de file weer maar dan kan ik er niks mee wie kan mij helpen thanx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2003 virus? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2003 Het valt mij op dat bij elk vreemd probleem direct aan een vitus wordt gedacht :-? :-? :-? Ook denkt men dat het spyware kan zijn :-? :-? Het is erg makkelijk om zo een antwoordt te geven. :o :o Vertel je configuratie eens.. Download manager? Firewall? Welke windows? etc..etc.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2003 [quote:85901a3d98="windowsXP-PRO"]Het valt mij op dat bij elk vreemd probleem direct aan een vitus wordt gedacht :-? :-? :-? Ook denkt men dat het spyware kan zijn :-? :-? Het is erg makkelijk om zo een antwoordt te geven. :o :o [/quote:85901a3d98] Zeg, ik doe met zo weinig info ook maar een gokje. Het is iets wat hij iig OOK even kan checken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2003 Virus lijkt mij sterk heb de scan met alle updates gedaan. Ik heb win XP Zone Alarm 2.6.84 en Download Accelerator (gedisabled) Ik deze programma's al een tijdje ook toen het nog wel lukte. Ik hoop dat jullie me weer verder kunnen helpen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2003 Welke browser gebruik je?? Welke download manager? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2003 IE 6.0.2800 Download Accerlator 5.3 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2003 Ik heb hetzelfde probleem. Sinds eens dag of 4 stopt tijdens het downloaden halverwege of bijna op het einde de download. Dit gebeurd alleen bij .ZIP en .EXE files. Andere files zoals .MP3 of .MPG komen in topsnelheid binnen. Heel vreemd... als iemand een oplossing weet. Ik gebruik geen Download accelarator, mijn browser is MSIE en mijn verbinding @home breedband. Grtz Grimmie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2003 als je juist problemen met exe en zip files hebt lijkt het mij een beetje van een firewallprobleem, als je er een hebt eens kijken of die goed geconfigureerd staat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2003 Dat is juist het vreemde.... Ik gebruik geen firewall. Grtz Grimmie Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen