Ga naar inhoud

PowerQuest Partition Magic??

anoniem

Aanbevolen berichten

Effe een paar vraagjes.... :o [quote:b30eab9afc] 1) Waarom zet Ghost7 een image met een inhoud van 3gig terug naar 2gig? [/quote:b30eab9afc] Ik ben vaak bezig met het terug zetten van Images. Ik heb gister een Image gemaakt van 6 keer Windows 2000 op één schijf. Elke partitie heeft een inhoud van 3 gig, maar bij het terugzetten van deze image op eenzelfde PC die exact hetzelfde is, word het volume verkleind per partitie naar 2 gig. Zoals je in de vraag al kan zien maak ik gebruik van Ghost7. Heeft iemand misschien een idee wat er fout gaat. [b:b30eab9afc]Nog een vraagje[/b:b30eab9afc] [quote:b30eab9afc] 2) Kan ik mijn C-parititie vergroten van 2 gig naar 3 gig met PowerQuest Partition Magic?[/quote:b30eab9afc] Ik heb mijn c schijf te klein ingericht. Ik heb als filesystem NTFS. Nu wil ik deze vergroten. Ik doe dit met Powerquest Partition Magic. Dit wil echter niet lukken. Weet iemand of dit dan wel of niet mogelijk is. En als het wel mogelijk is, hoe moet ik dit dan doen [b:b30eab9afc]Ik vraag wel veel maar hopelijk kan iemand mij helpen, want dat zou geweldig zijn[/b:b30eab9afc] Groeten Kevin [list:b30eab9afc]Het leven is een droom, dus droom gelukkig[/list:u:b30eab9afc]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...