anoniem Geplaatst: 1 februari 2003 Delen Geplaatst: 1 februari 2003 Ik heb een mail gehad met een .xls bijlage. Nu wil ik deze bijlage opslaan,maar dat lukt niet. Als ik op de paperclip klik zie ik dat het een .xls bestand is van 2,06 mb,maar het blijft lichtgrijs. Het is zogezegd niet klikbaar. Het is een Excel bestand denk ik,en ik heb momenteel geen Excel geinstalleerd. Zou het daardoor kunnen komen misschien? Ik gebruik NAV 2003,misschien is dat ook van invloed. Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2003 De bijlage opslaan zou ook moeten lukken als Excel niet is geinstalleerd. Het kan zijn dat het bestand te groot was om bezorgd te worden. Verschillende providers hanteren een limiet van 2 Mb. Het zou ook kunnen dan NAV het tegen houdt. Maar dan had ik eigenlijk een melding verwacht dat er een virus gedetecteerd was.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2003 Da's de beveiliging van OE. Nou ja, beveiliging.... zo onhandig dat iedereen 'm uitzet en OE wederom het minst veilige emailprogramma is. http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q329570 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2003 Jij zou toch beter moeten weten dat is nog maar 35 keer gevraagd. extra >> opties>> bij tabblad beveiligingen vinkje weghalen bij "opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet openen" Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2003 [quote:6b395b91cf="Belg"]Jij zou toch beter moeten weten dat is nog maar 35 keer gevraagd. extra >> opties>> bij tabblad beveiligingen vinkje weghalen bij "opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet openen"[/quote:6b395b91cf] Oké,bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2003 En ik heb m'n antwoord voor de kat z'n viool gegeven? Nee tuurlijk niet, Brigitte jij ook bedankt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen