anoniem Geplaatst: 1 februari 2003 Delen Geplaatst: 1 februari 2003 ik heb adsl met een multi internet modem met twee pc en ik wil op pc twee een datalimit zitten. want mijn broertje download erg veel wat voor programma heb je er voor nodig alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2003 Je kunt in sommige download managers een maximaal te gebruiken bandbreedte opgeven. Flashget is hier een voorbeeld van. Nadeel: Dit programma draait op de PC van je broertje. Hij kan dus zelf die instellingen wijzigen. Ook kan hij besluiten om de download manager niet te gebruiken. Programma's die de bandbreedte echt beperken zijn erg kostbaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2003 herman kan je dan geen wachtwoord instellen zo dat hij geen instellingen kunt veranderen mehmet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2003 Nee Mehmet in dat soort programma's gaat dat niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2003 waar kan je die programma downloaden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2003 [url]http://www.webattack.com/get/flashget.shtml[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen