Ga naar inhoud

ADSL lite aanbieding van hcc-net


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb de volgende vraag: Ik internet momenteel via een analoge verbinding (56k modem) en overweeg om een abonnement op adsl lite te nemen via hccnet. Dit zou nu kunnen via de aanbieding van €29.95 per maand. Voor meer informatie wordt in de folder verwezen naar www.adslspeciaal.nl maar ik vind if die site niet erg duidelijk. Ik wil graag weten wat het me in totaal zou gaan kosten. Er staan op die site verschillende modems met bijbehorende prijzen maar ik weet niet welke ik nodig zou hebben. Weet iemand hoe het totale kostenplaatje eruitziet bij deze aanbieding? M.vr.gr., Mario
Link naar reactie
Het komt er gewoon op neer dat je het eerstje jaar 29,95 euro per maand betaald en na dat eerste jaar 34,95. De installatiekosten komen er nog wel bij: 238 euro als je een ethernetmodem neemt en 174 euro als je een USB-modem neemt. Dat is voor het doe-het-zelf pakket. Laat je het geheel door een monteur aanleggen dan ben je ongeveer 100 euro kwijt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...