Ga naar inhoud
  • 0

internetrestricties


anoniem

Vraag

Ik wil via internetrestricties een aantal paginas beveiligen met wachtwoord. Hiervoor heb ik in de lijst met afgekeurde websites de url's toegevoegd, maar nu worden er bij meer paginas dan ik wil gevraagd om een wachtwoord. Voorheen heb ik deze functie altijd uit gehad. Is het niet mogelijk om met deze functie te werken op basis van alleen de door mij opgegeven paginas, waardoor het lijkt alsof deze functie uit staat.
Link naar reactie

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik snap het even niet?? Internetrestricties is een functie in internetexploder. EXTRA - INTERNETOPTIES - INHOUD Hier kan ik aangeven of ik deze functie wil inschakelen of uitschakelen. Bij instellingen kan ik paginas toevoegen, maar dan moet de functie wel ingeschakeled zijn. Hierbij is het probleem dat veel paginas om een wachtwoord vragen, dus niet alleen mijn toegevoegde pagina.
Link naar reactie
  • 0
Abraham heeft gelijk, weet niet waarom je de restricties op deze manier oplegt, maar dit heeft alleen zin om je zelf restricties op te leggen, dus neem aan dat je een andere bedoeling hebt. Het heeft weinig invloed op andere gebruikers omdat er wel heel gemakkelijk om heen gewerkt kan worden, zonder dat jij hier iets van merkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...