Ga naar inhoud
  • 0

Vreemde programma's in de 'openen met' lijst ?


anoniem

Vraag

Vandaag probeerde ik op een win98 computer een bepaald bestandje te openen. Dit ging niet goed, dus probeerde ik het met een ander programma te openen. Ik klikte met de rechter muisknop op het icoontje terwijl ik schift ingedrukt hield. In het context menu wat toen werd getoond krijg je dan als extra optie "opemen met ...". Toen ik voor 'openen met' koos om een ander programma te kiezen dan het standaard geassocieerde programma zag ik iets vreemds! Boven in het lijstje van mogelijke applicaties stonden twee verdachte entry's. De eerste was naamloos en had alleen een icoontje wat windows standaard aan .exe bestanden geeft. De tweede entry in de lijst was ook erg vreemd, namelijk hetzelfde icoontje met de naam ">pad". Hoewel ik heb gekeken is mij niet bekend dat dit echte applicaties zijn en ik vermoed dan ook een virus of malware o.i.d. Virusscanners en spyware checkers vinden het echter niet. Weet iemand wat dit kan zijn?
Link naar reactie

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...