Ga naar inhoud

Kan iemand mij aub met dit probleem helpen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb gister een update geïnstalleerd op mijn laptop, maar nu blijft hij bezig met uitvoeren van de updates en blijft op dit scherm hangen er staat: ' updates worden uitgevoerd 100% voltooid schakel de computer niet uit ' maar hij blijft al uren op 100% hangen maar dat laad cirkeltje draait wel. Ik heb hem dus ook al een keer uitgeschakeld en een paar uur laten liggen. Daarna weer ingeschakeld en heb ik weer precies hetzelfde verhaal. Ik kom Windows dus niet in. Ik heb Windows 8. Weet iemand hoe dit kan? En nog liever hoe je het oplost. Hopende op snelle reacties Groet, leroy
Link naar reactie
De PC verkeerd afsluiten gaat het probleem zeker niet oplossen. Soms kan het installeren en verwerken van updates een dag lang duren. Als je de PC gedurende deze periode onderbreekt kan het zijn dat hij van nul opnieuw moet beginnen...... Wacht dus eerst geduldig af en denk niet na een paar uur dat het nooit gaat lukken. Is het dan nog niet gelukt. Lees dan volgende artikel: http://decomputer.be/fout-bij-configureren-van-windows-updates-windows-8/
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...