Ga naar inhoud
  • 0

trage pc door hacker?


anoniem

Vraag

hallo Allemaal, Ik heb het idee dat mijn pc voor zijn specs te traag reageert in sommige situaties. (voor specificaties / specs, zie hieronder). Kan het zijn dat er iemand van buitenaf op mijn pc meekijkt/werkt/misbruikt? Dat idee heb ik namelijk. Met name internet doet het slecht. Ook kom ik niet meer verder bij de site van H..mail. en tevens doet msn het niet meer. vriendelijke groenten, ..... AMD Athlon 64 processor 3200+ 1,0 GB Ram Nvidia Geforce4 Ti 4200 with AGP8X p.s. Ik heb al anti-spyware en anti-virus programma's en deze geupdated en een controle laten uitvoeren. Aanwezig zijn: Bitdefender, spybot, ad-aware, CCleaner, cwshredder, Spy Sweeper, Spyware DOctor en SPywareblaster
Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
[quote:1f6c9d4c7b="remco p"]ja, ik heb destijds nieuw werkgeheugen in mijn pc geplaatst en daarna heb ik problemen gehad, dat hij bijvoorbeeld om de zoveel tijd niet meer fatsoendelijk opstartte enzo en nu kom ik op mijn pc niet meer op hotmail inbox en msn doet het ook niet[/quote:1f6c9d4c7b] Het niet fatsoenlijk opstarten van de computer kan ook te maken hebben met defect geheugen. Of geheugen dat niet goed samenwerkt met je moederbord of ander geheugen wat al in de PC aanwezig. Ik weet niet wat je precies bedoelt met het niet werken van MSN en hotmail. Afhankelijk van wat de klacht precies is zou dat wellicht ook met het geheugen te maken kunnen hebben. Als je 2 modules geheugen in je PC hebt zou je het nieuwe geheugen er eens uit kunnen halen. Werkt dan alles goed ligt het probleem aan het geheugen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...