Ga naar inhoud
  • 0

Weer een probleem met mijn Laptop.


anoniem

Vraag

Hallo allemaal, Ik zit weer met een probleem. Ik ben in het bezit van een Acer Travelmate 8000. Nu het volgende; Ik kreeg een paar dagen geleden een melden over dat mijn computer in gevaar was ofzo. Bleek dat er ineens een nieuw programma op stond. Een soort spam vilter dacht met in de naam iets van sherf. Ik weet niet meer precies hoe het programma heet en ik had het meteen verwijderd. Maar ik wilde dus effe een scannen met Ad-aware. Ik kan het nog wel openen en hij begin ook met scannen. Maar dan ineens stopt hij er mee. zomaar zonder melding. Wil ik Norton 2005 er op zetten. Is de installatie bijna klaar. Geeft die aan dat er iets is fout gegaan en dat ik alles moet verwijderen. Ik heb dit 2x geprobeert. Dat lukt dus ook niet. Toen dacht ik, he je kan ook met windows in veilige modus die datum terug zetten dat je computer weer zo is als op die datum die je selecteer. Ik wil dat gaan proberen, dan moet je als je in veiligemodus ben voor JA of NEE kiezen en als je Nee kies zou dat "datum selecteer" gebeuren moeten plaats vinden. Komt dus ook niet meer in beeld. Allemaal hele vreemde dingen. Nog iets. Ik had er een wallpaper op staan van internet die is nu weg, m'n scherm is gewoon blauw. Maar als ik mijn laptop uitschakel dan ik nog wel even die ouwe wallpaper tevoorschijn komen. En bij configuratiescherm-beeldscherm kan ik ook geen andere wallpapers kiezen, hij blijf gewoon blauw. Ook vreemd dus. Nog iets. Ik heb als ik op Ctrl-Alt-Del druk en dan bij processen kijk dan staat er 1 proces bij van 99% CPU genaamt QtzgAcer.exe. En als laatst. Als ik mijn computer uitschakel dan moet hij een programa beeindigen genaamt "Zoom In". Ik kan het programa niet vinden in mijn software lijst. Het is een heel lang verhaal en erg omslagtig geschreven maar anders kan ik het niet uitleggen. Kan ik mischien even iemadn laten kijken naar een Hackthislogfile. Of heeft iemadn een beter manier om mij hiermee te helpen. Alvast bedankt voor de hulp. Mvg Tom Bezemer
Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...