Ga naar inhoud
  • 0

error 0x80080100


anoniem

Vraag

hallo iedereen ,ik heb een probleem met mijn pc ik krijg een bericht waarin staat error 0x80080100 op staat .ik kan niets meer installeren mijn webcam niet printer ook niet ik krijg altijd berichtjes dat ik setup van doen heb zoals kb896727.ik heb van alle antivirus gebprobeerd maar het luk me niet :( kan iemand me helpen .
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hoi, Weet het niet heel zeker, maar volgens mij heeft dit te maken met het volgende, Je heb een update ofzo opgehaald, die kijkt of je wel een originel win.xp heb. Dat is volgens mij niet helemaal goed gegaan. Als dit zo is moet je gewoon die update nog een keer zijn werk laten doen, dan kijkt hij weer of je een originele versie heb, en gaat dit nu wel goed. als je een originel versie heb, lijkt het erop dat de fout bij Microsoft ligt. Heb het volgende gevonden er is een probleem opgetreden tijdens het validatieproces van Windows Genuine Advantage. Vanwege technische problemen is het momenteel niet mogelijk om te bepalen of uw besturingssysteem legitiem is. Probeer het validatieproces op een later tijdstip te voltooien.succes groetjes Hans
Link naar reactie
  • 0
[quote:47728aeb1d="Hans1"]Hoi, Weet het niet heel zeker, maar volgens mij heeft dit te maken met het volgende, Je heb een update ofzo opgehaald, die kijkt of je wel een originel win.xp heb. Dat is volgens mij niet helemaal goed gegaan. Als dit zo is moet je gewoon die update nog een keer zijn werk laten doen, dan kijkt hij weer of je een originele versie heb, en gaat dit nu wel goed. als je een originel versie heb, lijkt het erop dat de fout bij Microsoft ligt. Heb het volgende gevonden er is een probleem opgetreden tijdens het validatieproces van Windows Genuine Advantage. Vanwege technische problemen is het momenteel niet mogelijk om te bepalen of uw besturingssysteem legitiem is. Probeer het validatieproces op een later tijdstip te voltooien.succes groetjes Hans[/quote:47728aeb1d]beste hans ik probeer te update maar het luk me niet ik krijg altijd een bericht van microsoft validatieproces van windows genuine advantage .
Link naar reactie
  • 0
Het enige wat ik zou proberen is herstelpunt proberen terug te zetten, en het dan nog eens proberen, sorry ben verder ook niet zo bekend met deze update. Als je google laat zoeken op foutcode en dat nummer erachter kom je op een paar site's uit, waar alleen staat probeer het later nog eens, en nog een paar met dit probleem, maar ja die staan in het frans en italiaans en in die talen ben ik weer niet zo goed.maar misschien ken één van deze talen, en kun je het na lezen.succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...