Ga naar inhoud

kan je zien wat er van je laptop is afgestreamd als cliënt zijnde?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb namelijk het vermoede dat er bepaalde bestanden door andere werden gezien (die brachten namelijk onderwerpen naar voren die apart waren en die ik op intetnet had bezocht). Zo was er een streaming netwerk actief vanaf mijn vaders laptop (hij is admin en ik waarschijnlijk client en zitten op hetzelfde netwerk) dit ontdekte ik omdat er om mijn ps3 te zien was dat mijn vader aan het streamen was op dat netwerk(p.s. ik kon niet in dat netwerk vanaf mijn ps3). Nou verdenk ik hem ervan dat hij op mijn laptop op de bevestigingsknop heeft gedrukt en toegang kreeg tot bestanden in mijn laptop (mijn laptop was niet met een wachtwoord beveiligd en je kon er zo op. Mijn vraag is nu of ik ergens op mijn computer terug kan vinden wat hij mogelijk heeft gestreamd en of er een bevestiging op mijn computer heeft plaatsgevonden? Bij voorbaat dank Groeten ronnie.
Link naar reactie
Maakt altijd een gast account aan, op je pc/laptop. Daarmee kan je voorkomen dat een eventuele vriend/kennis enz. In bestanden kan komen van je pc/laptop. Heb je de persoon wie dat, dan ook mag zijn geweest, gebruik laten maken van jou eigen gebruikers account, dan kan die persoon gewoon letterlijk in al jou bestanden.en mappen komen, en eventueel zelfs inloggen via de browser,. Maar maak je een apart gast account aan, dan kan je die gastaccount beperkingen opleggen, zodat, men via dat account niet in bestanden en mappen van jou kan komen. Als je vader gebruik heeft gemaakt van jou gebruikersaccount, kan je er theoretisch er wel van uitgaan, dat hij overal in kan komen, of hij dat gedaan heeft tja......Dus een tip, maak een apart gebruikersaccount aan, een zogenaamd gast account, op je pc/laptop en geef die bepaalde beperkingen, zodat men via de gastaccount niet in jou bestanden en mappen kan komen. Oja, en beveilig jou account met een password... . http://computerhandleiding.nl/7/gebruikersaccount-windows-7.html http://computertotaal.nl/pc/zo-stel-je-een-gastaccount-in-op-je-pc-62909
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...