Ga naar inhoud
  • 0

Kan wel inloggen op schoolsite, maar zie verder niets.


anoniem

Vraag

Tja, ik ben docente. Kan daar verder ook niets aan doen... Als ik op mijn school inlog, kan ik zo alle data zien van mijn leerlingen en hun cijfers invoeren. Als ik thuis inlog op de beveiligde schoolsite met mn naam en wachtwoord, kan ik tot bij het laatste scherm komen, maar ik zie vervolgens geen data en kan dus ook niets inbrengen. Ik heb al veel geprobeerd, tot en met alle beveiliging en firewalls weghalen, maar geen resultaat. Ik heb windows XP, AVG-Viruskiller, Mozilla Firefox (en inmiddels ook weer IExplorer en Netscape uitgeprobeerd, maar hier ook niets gelukt). Ik heb ook de Sitecom-router even ertussenuitgehaald, maar dat maakte ook geen verschil. Wie weet raad?
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Popupblokker was al geblokkeerd. Collega's hebben geen problemen (meer). Ben nieuw op deze school, dus ik moet er mog achter komen hoe het zit. Log ik bij iemand anders in, dan kan ik zonder problemen binnen... Snap er nog steeds niks van. Ik heb mn Sitecom router er even tussenuit gehad. Nu werkt die ook niet meer.. Groetjes en dank
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...