Ga naar inhoud
  • 0

Sygate.Debug.log


anoniem

Vraag

Na het opstarten met W98SE krijg ik vaak een foutmelding: "De grootte van C:\Progra~1\Sygate\Spf\Debug.log wordt verkeerd weergegegeven.", etc Soms helpt Repareren, Overslaan, soms niet en dan loopt het systeem vast als ik bij "Netwerkwachtwoord opgeven" op OK heb geklikt. De fout zit kennelijk bij mijn Sygate Firewall. Die he ik al een keer gedeinstalleerd en opnieuw gedownload, maar dit mocht niet baten. Weet iemand hoe ik hiermee om moet gaan? Sander
Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
[quote:05f6e3a6a4="Double-X"]Heb je al geprobeerd om dat log bestand even in de prullenbak te gooien, dan opnieuw opstarten en kijken of dat het probleem oplost. Het kan echter zijn dat bij de deinstallatie dit bestand niet verwijderd worden.[/quote:05f6e3a6a4] Ik probeerde dit, maar kreeg de melding: "Kan debug niet verwijderen. De toegang is geweigerd. Controleer of de schijf vol is of tegen schrijven beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is.' Wat nu?
Link naar reactie
  • 0
Ik heb Sygate tijdelijk uitgeschakeld en Debug.log verwijderd. Daarna Sygate weer ingeschakeld. Hierna bleef het opstarten echter nog even lastig en moest ik een paar keer opnieuw opstarten na de melding dat het betreffende bestand Sygate/..... Debug.log verkeerd werd weergegeven en ik afwisselend voor Repareren en Niet Repareren had gekozen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...