Ga naar inhoud
  • 0

ccproxy hyperactief


anoniem

Vraag

Ik heb op mijn PC (WinXPpro) SP2 geïnstalleerd. Vanaf dat moment zie ik 2 leds van mijn switch om de seconde tegelijkertijd een knipper geven: Mijn PC en de router. Ik heb alles al uitgekamd, HijackThis gedaan, Ad_aware, SpybotS&D, Norton Firewall was al geïnstalleerd, enz. Beveiligingstests bij Symantec en Sygate doorgelopen, online virusscan, Alles was OK. Toch vind ik het een gek idee dat op die manier honderden kilobytes mijn computer verlaten. Wat en waarheen? Ik merkte dat het bestand ccproxy.exe hiervoor verantwoordelijk was. Schakel je die uit, dan houdt het geknipper op. (en kun je gelijk je Symantecware niet meer updaten.) Ik heb SP2 eraf gehaald, en nu knippert de switch niet meer, en houdt ccproxy.exe zich koest. Mijn vraag: Komt dit iemand bekend voor, en kan het kwaad?
Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik weet niet of het kwaad kan. Ik heb het nagekeken op mijn netwerkje, ik heb ook SP2, en de internetverbinding is nonstop actief. Heel veel bitjes en bytjes verlaten mijn PC en anderekomen weer binnen. Mijn PC wordt niet trager en werkt verder goed. als ik ccproxy uitschakel kan ik helemaal niet meer internetten. Is ccproxy een gewoon Windows onderdeeltje?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...