Ga naar inhoud
  • 0

NAV 2004, ned., te koop zonder activering?


anoniem

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
[quote:03f47b5dbd="FoXiERotjEknoR"]..... en die engelse is nogal heavy sjit met me armoedige systeempje[/quote:03f47b5dbd] :-? De Engelse versie zal heus niet lichter zijn dan de Nederlandse hoor. Dus dat maakt niets uit. Als het te zwaar voor je systeem wordt zul je een ander product moeten nemen. krijg meer de indruk dat je een illegale kopie van een Nederlandse versie wilt hebben. En das nou weer net waarom Symantec er vanaf dit jaar een activering op zet.
Link naar reactie
  • 0
Na jaren NAV gebruikt te hebben ben ik overgestapt op een andere virusscanner (nod32) Vandaag de dag zit er nog steeds de bug in die er 5 jaar terug ook al in zat, doe eens; NAV instellen dat hij uitgaande mail scanned en zet outlook Express zo dat de verbinding verbroken kan worden nadat alle mail ontvangen en verzonden is. Je OUTBOX wordt overgeheveld naar de smtp (intern) van NAV, de outbox is leeg. De verbinding wordt verbroken. NAV probeert tervergeefs de post te verzenden. Je uitgaande mail is in eigen computer verdwenen. Maar er is meer. Hoe vaak ik niet heb gehad dat ik bij de herinstallatie (nieuwe jaargang) een melding krijg dat de vorige installatie eerst verwijderd moest alvoren te kunnen updaten. Alleen NAV was al gedeïnstalleerd. (moest ik eerst alle sluitels die NAV had aangemaakt ongedaan maken) De limit was vorige week; Ik sluit een besmette computer aan aan mijn netwerk. Met Norton wilde ik die besmette computer scannen. Direkt kwam NAV met de melding dat hij een .exe bestand had gerepareerd, fantastisch maar na 5 reparaties gaf hij het op, Computer liep vast en na opnieuw opstarten krreeg ik de melding dat NAV beschadigd was en opnieuw geïnstalleerd moest worden. Ik heb inderdaad een nieuwe installatie gedaan maar niet die van NAV Om even terug te komen op de stelling: Al zou ik geld toe krijgen, voor mij geen NAV meer. Groet Jack Marotick
Link naar reactie
  • 0
ik gebruik nod32 inmiddels ook al een tijdje .. maar heeft hiero nooit meer gevonden dan norton ... en scheelde met de 2004 versie niet eens zo heel veel in verbruiken .... helaas is dat met 2005 wel dusdanig veranderd dat ik toch bijna meer bakkies zou gaan bevuilen met nod32 ... bijna dus :p ... plek genoeg voor meerdere safetycenters hiero ...
Link naar reactie
  • 0
[quote:789b897cb4="FoXiERotjEknoR"]ik gebruik nod32 inmiddels ook al een tijdje .. maar heeft hiero nooit meer gevonden dan norton ...[/quote:789b897cb4] Laat NOD32 eens diep zoeken. N.A.V. een pagina over het instellen van NOD32 heb ik dat gisteren eens gedaan en ik schrok me rot. Ik dacht virusvrij te zijn maar dat viel tegen. Bij het onklaar maken van wat malware heb ik een bestandje gevonden (update13.js) en omdat ik wilde kijken wat daar voor commando's inzat heb ik daar .txt achter gezet. NOD32 vond een mogelijk kwalijk script in deze file (update13.js.txt) en zette hem in quarantaine Ik vind dat een hele prestatie. Jack Marotick
Link naar reactie
  • 0
[quote:8eee6deeee="marotick"] Vandaag de dag zit er nog steeds de bug in die er 5 jaar terug ook al in zat, doe eens; NAV instellen dat hij uitgaande mail scanned en zet outlook Express zo dat de verbinding verbroken kan worden nadat alle mail ontvangen en verzonden is. Je OUTBOX wordt overgeheveld naar de smtp (intern) van NAV, de outbox is leeg. De verbinding wordt verbroken. NAV probeert tervergeefs de post te verzenden. Je uitgaande mail is in eigen computer verdwenen. [/quote:8eee6deeee] moet je e-mail scannen eens uit schakelen,.... dan scant die toch nog gewoon :D ik lach erom, maar eigenlijk moet je er natuurlijk om :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...