Ga naar inhoud
  • 0

Panda Antivirus & update


anoniem

Vraag

Hallo, Ik gebruik sinds een jaar naar tevredenheid Panda Antivirus Titanium. Maar af en toe als ik moet update dan wil het niet lukken. Dan krijg ik de melding: "Error, update mislukt. Stel u configuratie instellingen opnieuw in" Dan ga ik naar die instellingen en dan staat daar wat van proxy server. Die kan ik aan en uit vinken. Die vink ik dan aan en dan kan ik daar een adres en poort invullen. Vink ik deze dan uit dan update hij soms weer normaal, vink ik deze aan dan update hij ook vaak normaal. dus ik weet niet wat ik moet doen / gebruiken. Mijn vraag: 1) wat houdt dit in en hoe kan ik dit voorkomen 2) wat is een proxy server precies en is dit bij update nodig 3) wie heeft met panda dit ook wel eens mee gemaakt
Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ja het is een zeer gebruikervriendelijke virus scanner. Ik gebruikt hem nu 2 maanden en ben er zeer over te spreken. Hij detecteert ook dailers en trojans. Met het updaten heb ik geen problemen, maar ik heb de proxy altijd uit staan. Zelf heb ik adsl en dan is het niet nodig. Beetje moeilijk proxy, maar volgens mij staan er dan bij je ISP pagina's op geslagen zodat je ze sneller download.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...