Ga naar inhoud
  • 0

Spyware, wat doet het


anoniem

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
[quote:84867d9596="Belg"]Spyware zijn kleine programma’s, die tijdens de installatie van de betreffende software mee geïnstalleerd worden zonder dat je dat weet of erom gevraagt hebt. Eenmaal geïnstalleerd, verzamelt het programma gegevens en zendt die via internet naar de software fabrikant.[/quote:84867d9596] Dus bijv. ook wachtwoorden etc. :-? Ben ik blij dat ik elke keer pc leeg gooi. Helpt een firewall eigenlijk. Een firewall blokkeerd die dingen toch altijd. :-?
Link naar reactie
  • 0
[quote:2ae046777c="Passer"][quote:2ae046777c="FTPserver"]Ik gebruik die ook. Bij mij blijft ie niet lang schoon. Ik weet niet hoe het komt, maar elke dag staat er weer wat nieuwe rommel in :evil: 8)[/quote:2ae046777c]installeer spywareblaster, freeware. Wel (samen met spybot) wekelijks updaten en je blijft gewoon clean[/quote:2ae046777c] Waar is die dan te downloaden? Ik dnek dat ik het wel goed kan gebruiken 8)
Link naar reactie
  • 0
[quote:af1da632c9="nefertitis"][quote:af1da632c9="FTPserver"]Hallo, Ik heb al een hele tijd last van Spyware. Ik zou graag eens willen weten wat Spyware nu allemaal op je PC doet. Hopelijk is dit geen stomme vraag :-?[/quote:af1da632c9] je draait zeker XP? Dat is een grootte kluit spyware[/quote:af1da632c9] Ja, ik draai Windows XP Pro
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...