Ga naar inhoud
  • 0

inhoud ctr-o verwijderen?? hoe?


anoniem

Vraag

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Nou , het wil nog niet echt lukken, ik heb track eraser, en haalt ook niet alles weg. Ik heb de regedit (Typed URL) gedaan en die is nu leeg , maar toch blijf ik via ctr-o allerlei sites zien, die ik weg wil hebben. Er moet toch nog ergens wat blijven hangen in een mappie. Track ersaer haalt toch niet alles weg, blijkt dan. Weet iemand een oplossing om ctr-o helemaal leeg te maken en evt zo inte stellen dat er ook niks meer in komt te staan?? Gr Peter
Link naar reactie
  • 0
Download spybot S&D ga naar Instellingen- Bestandsinstellingen - nu zie je al een berg vinkejes staan maar een paar staan nog open klik die ook aan. Ga nu weer naar het hoofd scherm en laat het progammatje scannnen. Na dat S s&d klaar is vink je alles aan of kies ( markeer alle problemen) en laat deze Repareren. Nu zullen er een paar niet verwijder kunnnen worden, laat die dan ook gewoon staan, als je dit wel verwijdert heb je de kans dat je pc in de soep loopt. Succes, NoNoAD
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...