Ga naar inhoud
  • 0

outlook express geeft problemen na install virusscanner


anoniem

Vraag

Na de MacAfee virusscanner te hebben geinstalleerd op mijn pc en tevens de firewall van Windows te hebben geactiveerd heb ik problemen met de e-mail. Een nieuw bericht maken gaat niet. Naar andere postvakken gaan gaat ook niet. Als ik de virusscanner en firewall uit zet lijkt of outlook express het wel weer doet maar als ik een volgende keer opstart zonder virusscanner en outlook express open komt het welkomstscherm van MS en zijn alle mailtjes uit alle postvakken verdwenen, alsof outlook er nieuw is opgezet. De virusscanner is wel tamelijk (4 jaar) oud en nog niet geupgrade bleek achteraf. Wat is er mis en wat kan ik er aan doen?
Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
[quote:189b50e260="Piet Wortel"]Na de MacAfee virusscanner te hebben geinstalleerd op mijn pc en tevens de firewall van Windows te hebben geactiveerd heb ik problemen met de e-mail. Een nieuw bericht maken gaat niet. Naar andere postvakken gaan gaat ook niet. Als ik de virusscanner en firewall uit zet lijkt of outlook express het wel weer doet maar als ik een volgende keer opstart zonder virusscanner en outlook express open komt het welkomstscherm van MS en zijn alle mailtjes uit alle postvakken verdwenen, alsof outlook er nieuw is opgezet. De virusscanner is wel tamelijk (4 jaar) oud en nog niet geupgrade bleek achteraf. Wat is er mis en wat kan ik er aan doen?[/quote:189b50e260] zet die firewall van xp uit.je heb er alleen meer last . als je een echte firewall wil neem dan agnitum
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...