Ga naar inhoud
  • 0

Forumproblemen met Kerio Firewall


anoniem

Vraag

Zoals gezegd doet de Kerio firewall uitstekend zijn werk, maar met fora levert het wat problemen op. Op dit forum bijvoorbeeld kan ik alleen posten als ik de firewall uitschakel. Anders komt er te staan 'invalid_session' wanneer ik een geschreven post wil plaatsen. Ook kan ik niet meer zien aan welke topics een nieuwe reactie is toegevoegd, de icoontjes voor de topics zijn allemaal wit. Ik heb o.a. www.computertotaal.nl en forum.computertotaal.nl al in de exception-lijst gezet waarin ik allee cookies e.d. toesta, maar dat helpt dus niet.
Link naar reactie

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Het YaBB probleem kon ik oplossen door de sites toe te voegen onder Web > Exception sites en dan referrer op allow te zetten. Voor phpbb heb ik al van alles geprobeerd, identify als MSIE6.0 zorgt er in ieder geval voor dat ik maar één keer in hoef te loggen, maar dan werkt het op DSLR weer niet (kan dan niet posten). Houdt deze thead maar in de gaten: http://my.opera.com/forums/showthread.php?threadid=37592
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...