Ga naar inhoud
  • 0

Trojans en Norton Antivirus 2004


anoniem

Vraag

Ik heb toenstraks een paar virussen gehad :( Trojans om precies te zijn , nu heeft Norton AntiVirus ze volgens mij geblokkeerd , alleen als ik m'n systeem wil scannen op virussen dan krijg ik dit te zien : Norton AntiVirus kon uw computer niet scannen op infecties,omdat er tijdens het scannen een kritieke fout is opgetreden. En dan helemaal onderaan staat : 3019,1 Ik heb het gevoel dat dit door de virussen komt , kan dat ? Please Help me.!!!
Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
[quote:c8a3970629="Computerfreakje"]Ik heb toenstraks een paar virussen gehad :( Trojans om precies te zijn , nu heeft Norton AntiVirus ze volgens mij geblokkeerd , alleen als ik m'n systeem wil scannen op virussen dan krijg ik dit te zien : Norton AntiVirus kon uw computer niet scannen op infecties,omdat er tijdens het scannen een kritieke fout is opgetreden. En dan helemaal onderaan staat : 3019,1 Ik heb het gevoel dat dit door de virussen komt , kan dat ? Please Help me.!!![/quote:c8a3970629] eerst blaten ik ben ouwe rot. en dan zo een domme topic titel neer zetten. schaam je
Link naar reactie
  • 0
[quote:b7a9db7cc2="plextor"][quote:b7a9db7cc2="Computerfreakje"]Ik heb toenstraks een paar virussen gehad :( Trojans om precies te zijn , nu heeft Norton AntiVirus ze volgens mij geblokkeerd , alleen als ik m'n systeem wil scannen op virussen dan krijg ik dit te zien : Norton AntiVirus kon uw computer niet scannen op infecties,omdat er tijdens het scannen een kritieke fout is opgetreden. En dan helemaal onderaan staat : 3019,1 Ik heb het gevoel dat dit door de virussen komt , kan dat ? Please Help me.!!![/quote:b7a9db7cc2] eerst blaten ik ben ouwe rot. en dan zo een domme topic titel neer zetten. schaam je[/quote:b7a9db7cc2] sorry :oops: is deze topic titel danbeter ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...