Ga naar inhoud
  • 0

inlognamen niet meer tonen


anoniem

Vraag

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Of zo (werkt alleen in XP): start -> control panel (configuratie scherm?) -> user accounts (gebruikers accounts of zo), kies jouw gebruikers account. Nu staat linksboven op je scherm een kort lijstje. Kies hier: manage my network passwords. Kies deze optie en nu verschijnt er een scherm met alle msn inlognamen. Verwijder de namen die je niet meer wilt gebruiken en klaar. (ik gebruik een engelse versie van Windows XP, vandaar de misschien kromme nederlandse vertalingen :D )
Link naar reactie
  • 0
[quote:21f3e4d956="mammaduck1"]Of zo (werkt alleen in XP): start -> control panel (configuratie scherm?) -> user accounts (gebruikers accounts of zo), kies jouw gebruikers account. Nu staat linksboven op je scherm een kort lijstje. Kies hier: manage my network passwords. Kies deze optie en nu verschijnt er een scherm met alle msn inlognamen. Verwijder de namen die je niet meer wilt gebruiken en klaar. (ik gebruik een engelse versie van Windows XP, vandaar de misschien kromme nederlandse vertalingen :D )[/quote:21f3e4d956] Dit werkt niet hoor, tenminste niet bij mij en heb ook xp. Als ik jouw optie doe Marc dan krijg ik geen namen te zien maar alleen een cijfercombinatie. Als ik die map leeg ben ik dan al die msn adressen kwijt en kunnen m'n kinderen dan gewoon weer een nieuwe aanmaken of niet???
Link naar reactie
  • 0
[quote:6006a98638="mammaduck1"]Of zo (werkt alleen in XP): start -> control panel (configuratie scherm?) -> user accounts (gebruikers accounts of zo), kies jouw gebruikers account. Nu staat linksboven op je scherm een kort lijstje. Kies hier: manage my network passwords. Kies deze optie en nu verschijnt er een scherm met alle msn inlognamen. Verwijder de namen die je niet meer wilt gebruiken en klaar. (ik gebruik een engelse versie van Windows XP, vandaar de misschien kromme nederlandse vertalingen :D )[/quote:6006a98638] En als ik dit probeer krijg ik wel een lijstje met msn mailadressen te zien (zoals het hoort), maar als ik er 1 selecteer en op verwijderen klik, gebeurt er niks... [quote:6006a98638="J.J.M.Kuijper"]Als ik jouw optie doe Marc dan krijg ik geen namen te zien maar alleen een cijfercombinatie. Als ik die map leeg ben ik dan al die msn adressen kwijt en kunnen m'n kinderen dan gewoon weer een nieuwe aanmaken of niet???[/quote:6006a98638] Het klopt dat je alleen een cijfercombinatie te zien krijgt, en ja je kan gewoon nieuwe aanmaken als de oude zijn verwijderd...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...