Ga naar inhoud
  • 0

Hacker (Blank Dialer Live Girls)


anoniem

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
klinkt als een berg spyware ... heb je wel eens gescanned met spybot search and destroy?? wel eerst ff updaten .... op veel ( vage) websites proberen ze wel eens dialers op jouw pc te krijgen ... sommigen proberen info ervan af te krijgen, zoals keyloggers ... anderenproberen weer ene telefonverbinding te krijgen ... ik zou ff wat progjes proberen als ik jou was ... nl ( wel zelf ff googlen dan, kunnen natuurlijk nie alles voor je doen ) spybot search and destroy ad aware ( in mijn ogen overbodig door de rest, maar toch een favo van velen ) spywareblaster ( preventieve spyware beveiliging ) spywaregueard idem als blaster, maar voor andere soorten spyware ... en als je de search had gebruikt op die firewall van xp .. dan had je kunnen lezen dat dat amper het naampje firewall mag dragen naar de maatstaven van tegenwoordig ... nl in EN uitgaand verkeer monitoren ... neem alsjeblieft een echte fw ... al houdt oko die geen spyware tegen hor.. daar heb je echt eerder genoemde progjes vor nodig ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...