Ga naar inhoud
  • 0

spyware/ Ad-Aware/ tracking cookies/ data miners


anoniem

Vraag

Met behulp van Ad-Aware scan ik mijn schijven regelmatig op spyware, ongeveer 1 keer per week. Vrijwel steeds geeft Ad Aware aan dat er een stuk of 5 tracking cookies op zitten, categorie data-miner. Ik verwijder die dan, althans ze worden door Ad-Aware in quarantaine gezet. Hoe komt het dat deze tracking cookies steeds weer terugkomen?
Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Doordat die door sites die je bezoekt weer op je computer geplaatst worden. Als je IE6 gebruikt, installeer dan: http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html of in IE: Extra > Internet-opties > tabblad Privacy > Geavanceerd zet een vinkje bij automatische cookie verwerking opheffen en selecteert Directe cookies op vragen en indirecte cookies op blokkeren. Grtz,
Link naar reactie
  • 0
veel firewalls hebben tegenwoordig ook erg veel instelmogelijkheden qua privacy en cookies enzo ... je kan ook ooit eens een berichtje van je fw hebbengehad of een bepaalde site cookies mag plaatsen of openen... dan laat de firewall dat altijd toe voortaan( mits je dat ook weer hebt aangegeven) dat kun je instellen bij je webcontent gedeelte oid ... let wel sommige sites hebben cookies nodig om je bv in te kunnen loggen ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...