Ga naar inhoud
  • 0

ZoneAlarm security


anoniem

Vraag

Herkent iemand het volgende verschijnsel? Sinds ik de nieuwste (gratis) versie van ZoneAlarm heb geïnstalleerd, kan ik op mijn netwerkje op de client-PC alleen toegang tot het internet krijgen als ik de ZoneAlarm-beveiliging van de Internet-zone op de Host-PC op medium zet (Low is uiteraard niet aan de orde). Verdere instellingen: Netwerkkaart op Host naar Client op Trusted. Netwerkkaart op kabelmodem uiteraard op Internet. Trusted zone security op medium. Met vriendelijke groet, Jan de Boer
Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Klopt, maar bij het eerste bericht kun je als je goed kijkt een "PS" lezen. Ik had het bericht nl. geplaatst in een verkeerde rubriek. Het lukte me niet om het te verwijderen, en de moderator heeft het blijkbaar verplaatst naar de goede rubriek, vandaar dat het er twee keer staat. Ondanks de tips die er inmiddels zijn, is het probleem nog niet opgelost. Met de vorige versie van ZoneAlarm had ik dit verschijnsel niet. Overigens, wat is "learing"? "Learning" kan ik beter plaatsen ;). Met vriendelijke groet, Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...