Ga naar inhoud

mailbox gehackt


anoniem

Aanbevolen berichten

Als jouw contacten verstandig zijn, zijn ze sowieso voorzichtig met het openen van bijlagen, van wie dan ook. En ik blijf het zeggen: Hotmail is niet te hacken. Je hebt zelf ergens iets niet helemaal goed gedaan. Iets geinstalleerd waardoor je eenkeylogger hebt geinstalleerd, ongemerkt ? Zelf geprobeerd om iemands Hotmail te hacken, middels een programmaatje ? Een heel eenvoudig te raden geheime vraag misschien ? Dit is namelijk een hele makkelijke. Kijk naar de vraag en ga naar Facebook van die persoon. Daar staat meestal het antwoord. En anders vraag je er gewoon in bedekte termen om. Denk zelf maar eens goed na, wat heb je gedaan ? Crack geinstalleerd en de virusscanner even uitgezet want in een note stond dat er echt GEEN virus in zat ?
Link naar reactie
Zeker heb ik iets niet goed gedaan. Wat is er gebeurd......Ik kom een bekende tegen op straat en vertel hem van een probleem. Hij verteld me, dat hij me een link zal opsturen en ik dat lezen moet. Thuis gekomen open ik mijn mailbox en van deze persoon is een bericht met link. Ik klik erop en mijn mailbox was gehackt. Dit mailtje was afkomstig uit zijn mailbox, maar die was ook gehackt.
Link naar reactie
Eh, misschien had ik iets duidelijker moeten zijn, ik zie nu dat het er niet helemaal goed staat nee. Hotmail is wel te hacken, maar alleen door professionals. En waarom zou een professional tijd besteden aan het hacken van bv jouw account ?, wat schiet hij daar mee op ?. Hij kan z'n tijd beter besteden aan dingen waar hij WEL zelf beter van wordt, toch ? Als een huis-tuin en keukengebruiker gilt dat z'n Hotmailaccount gehackt is, dan is het 99,999999% vaak op een manier zoals ik hierboven beschreven heb. Nog een manier: Maak een website, noem die bv www.hotmal en clone de hotmail site. Stuur nu mailtjes met bv blablabla waarschuwing blablabla, controleer snel je hotmailaccount, klik hier. De mensen klikken op de link, vullen hun gegevens in, hee het werkt niet, nog maar een keer (inmiddels zitten ze opd e echte site) en nu lukt het wel. Ze hebben niks in de gaten en een dag later blèren ze de fora vol dat ze gehackt zijn. Nee ze zijn zelf onvoorzichtig geweest door op de link te klikken zonder goed naar het adres te kijken. Ik zeg niet zomaar wat, ik heb voorbeelden zat gehad in m'n kennissenkring. Nee ze hadden absoluut nergens op geklikt. Vraag je verder, blijkt dat ze toch ergens op geklikt hebben. Maar goed, ik heb tig emailadressen bij verschillende providers, ook hotmail, maar ben nog nooit gehackt. Ik denk na voordat ik doe. En wie beweert dat hij het wel kan, die krijgt mijn emailadres in z'n pbbox en die wens ik veel succes !. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...