Ga naar inhoud

Windows Live Mail opent in een Postvak UIT - opgelost


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste allemaal, Ik ben nieuw hier, en dit is het eerste probleem waarmee ik mij meld. Windows Live Mail opent dus in een Postvak UIT window ipv het normale openings window. En in dat Postvak UIT staan 2 berichten, die maar niet verzenden willen. Als ik me goed herinner, zijn dat berichten met wat jpg's eraan, die elk 1 tot 1,5 MB groot zijn. In totaal zal het om, pak weg, 4-5 MB per e-mail gaan. De PC is, na de voor-ingestelde tijd automatisch afgesloten, dus Windows Live ook. Ik neem aan dat die twee mails het probleem opleveren, en zo lang ze niet weg zijn, kan ik Windows Live Mail niet openen, dus niet mijn ingekomen mail lezen, of nieuwe mail aanmaken. Ik heb de berichten op de PC gevonden via C:\Documents and Settings\ logon \Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Mail (ze zijn ieder 2.118 kB groot) Maar ik kan ze daar niet verwijderen, omdat ik dan "niet gemachtigd ben om deze bewerking uit te voeren en door de administrator van de computer gemachtigd dien te worden om wijzigingen aan dit bestand te kunnen aanbrengen." Maar ik BEN aangemeld als administrator..... dus nu ik snap het even niet meer... Hoe nu te handelen? Ik kan al twee dagen niet bij m´n normale mail! :roll: Alvast hartelijk dank! Groeten RoMijn PC afgesloten en weer opnieuw opgestart... en voilá, Live Mail opende weer gewoon. Kennelijk had ik 'm gisteren in de slaapstand gehad! Hoe simpel kan iets zijn :D Bedankt voor het eventuele meedenken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...