Ga naar inhoud

OutlookExpress antwoordt niet met standaard email-account


anoniem

Aanbevolen berichten

ik denk na al die jaren zeer intensief gebruik van oe (met > 20 accounts) er het nodige vanaf te weten, maar ik kan slechts bedenken dat het hier gaat om een alias-account... tenzij natuurlijk het retouradres van het ene account in het andere is vermeld...?! jij ziet alleen het retouradres, en niet het achterliggende account.
Link naar reactie
[quote:c5715b8c77="derkdejong"]ik denk na al die jaren zeer intensief gebruik van oe (met > 20 accounts) er het nodige vanaf te weten, maar ik kan slechts bedenken dat het hier gaat om een alias-account...[/quote:c5715b8c77]Dat is inderdaad juist; het zijn aliassen, maar is dat niet altijd zo bij eenvoudige gebruikers? Maar ook ik heb jarenlange ervaring met OE en heb dit niet eerder meegemaakt. WAT kan ik er aan doen? [quote:c5715b8c77]tenzij natuurlijk het retouradres van het ene account in het andere is vermeld...?! jij ziet alleen het retouradres, en niet het achterliggende account.[/quote:c5715b8c77] Ik heb zojuist e.e.a. eens goed bekeken, maar zie niets vreemds. Er stonden ook geen Antwoordadressen opgenomen. Ik heb dat zelfs bij het betreffende emailaccount nu WEL ingevuld, maar dat heeft geen enkel effect: Het zegt te blijven komen van het andere emailadres!?!
Link naar reactie
[quote:04e594b1c0="J. de Boer"][quote:04e594b1c0]Dat is inderdaad juist; het zijn aliassen, maar is dat niet altijd zo bij eenvoudige gebruikers? [/quote:04e594b1c0]Nee, de meeste providers bieden ook bij eenvoudige abonnementen de mogelijkheid van meerdere zelfstandige adressen.[/quote:04e594b1c0]Wat is wat? Ik heb een aansluiting bij mijn provider van A12345678. Daar heb ik binnen Outlook(Express) een viertal verschillende emailaccounts voor gemaakt; Jantje, Pietje, Klaasje en Marietje. Zijn dat nu Aliassen of zelfstandige adressen??
Link naar reactie
[quote:d34d8a30a5="derkdejong"]hier staat het zo duidelijk, om er eigen woorden aan te geven is dan zinloos: http://www.vip.nl/klantenservice/vragen/e-mail/e-mail-alias/[/quote:d34d8a30a5]Inderdaad is dit een duidelijk verhaal. Ik gebruik inmiddels zelf al jaren geen Outlook(Express) meer maar kan me toch niet meer herinneren dat ik dit fenomeen toen had. Ik had ook de hoop/verwachting dat met het instellen van een 'standaard' (alias)emailaccount dit het juiste gevolg voor mij zou hebben. Nu moet ik eens verder onderzoeken HOE ik e.e.a. binnen de provider dus kan veranderen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...