anoniem Geplaatst: 17 mei 2013 Delen Geplaatst: 17 mei 2013 Ik merkte dat als ik een kennis A mail, het antwoord sinds enige tijd terugkomt VAN account B. Account B is een ander account op haar systeem, maar het account A staat wel degelijk als STANDAARD account ingesteld. Ra, ra hoe kan dat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2013 Verkeerd gelezen, sorry. Ik weet het niet zo meteen. Het enige wat ik kan bedenken is dat die kennis alles bewust via B beantwoordt, ook al lijkt me dat uit je betoog erg onwaarschijnlijk. Maar wat is het probleem, de mail arriveert toch desondanks? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2013 ik denk na al die jaren zeer intensief gebruik van oe (met > 20 accounts) er het nodige vanaf te weten, maar ik kan slechts bedenken dat het hier gaat om een alias-account... tenzij natuurlijk het retouradres van het ene account in het andere is vermeld...?! jij ziet alleen het retouradres, en niet het achterliggende account. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2013 [quote:c5715b8c77="derkdejong"]ik denk na al die jaren zeer intensief gebruik van oe (met > 20 accounts) er het nodige vanaf te weten, maar ik kan slechts bedenken dat het hier gaat om een alias-account...[/quote:c5715b8c77]Dat is inderdaad juist; het zijn aliassen, maar is dat niet altijd zo bij eenvoudige gebruikers? Maar ook ik heb jarenlange ervaring met OE en heb dit niet eerder meegemaakt. WAT kan ik er aan doen? [quote:c5715b8c77]tenzij natuurlijk het retouradres van het ene account in het andere is vermeld...?! jij ziet alleen het retouradres, en niet het achterliggende account.[/quote:c5715b8c77] Ik heb zojuist e.e.a. eens goed bekeken, maar zie niets vreemds. Er stonden ook geen Antwoordadressen opgenomen. Ik heb dat zelfs bij het betreffende emailaccount nu WEL ingevuld, maar dat heeft geen enkel effect: Het zegt te blijven komen van het andere emailadres!?! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2013 [quote:34195b4861]Dat is inderdaad juist; het zijn aliassen, maar is dat niet altijd zo bij eenvoudige gebruikers? [/quote:34195b4861]Nee, de meeste providers bieden ook bij eenvoudige abonnementen de mogelijkheid van meerdere zelfstandige adressen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2013 [quote:04e594b1c0="J. de Boer"][quote:04e594b1c0]Dat is inderdaad juist; het zijn aliassen, maar is dat niet altijd zo bij eenvoudige gebruikers? [/quote:04e594b1c0]Nee, de meeste providers bieden ook bij eenvoudige abonnementen de mogelijkheid van meerdere zelfstandige adressen.[/quote:04e594b1c0]Wat is wat? Ik heb een aansluiting bij mijn provider van A12345678. Daar heb ik binnen Outlook(Express) een viertal verschillende emailaccounts voor gemaakt; Jantje, Pietje, Klaasje en Marietje. Zijn dat nu Aliassen of zelfstandige adressen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2013 hier staat het zo duidelijk, om er eigen woorden aan te geven is dan zinloos: http://www.vip.nl/klantenservice/vragen/e-mail/e-mail-alias/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2013 [quote:d34d8a30a5="derkdejong"]hier staat het zo duidelijk, om er eigen woorden aan te geven is dan zinloos: http://www.vip.nl/klantenservice/vragen/e-mail/e-mail-alias/[/quote:d34d8a30a5]Inderdaad is dit een duidelijk verhaal. Ik gebruik inmiddels zelf al jaren geen Outlook(Express) meer maar kan me toch niet meer herinneren dat ik dit fenomeen toen had. Ik had ook de hoop/verwachting dat met het instellen van een 'standaard' (alias)emailaccount dit het juiste gevolg voor mij zou hebben. Nu moet ik eens verder onderzoeken HOE ik e.e.a. binnen de provider dus kan veranderen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen