Ga naar inhoud

Yahoo email


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn minder valide echtgenote gebruikt al vele jaren Yahoo voor haar email. Van de ene op de andere dag kan zij niet meer met haar goede gbruiksersid en wachtwoord inloggen. Niet met IE10, Firefox en Chrome met Windows 7 Home premium 32 en 64 bit. Eventuele cookies worden geaccepteerd. Zij krijgt een scherm te zien met de geheime vraag; die heeft ze destijds niet ingevuld. Yahoo kan een email versturen naar een alternatief email adres, van te voren opgegeven, sturen. Maar ook deze is inmiddels niet meer geldig (de provider is van naam veranderd). Heeft iemand een suggestie hoe weer te kunnen inloggen in Yahoo? Een eventuele oplossing met bijv Popkeeper werkt ook niet, omdat de combinatie gebruikersid en wachtwoord door Yahoo niet wordt geaccepteerd. Met vriendelijke groet uit Brazil Robert Gomes
Link naar reactie
Het probleem is juist dat ik zowel het gebruikersaccount en het wachtwoord correct heb. ik heb daarmee nog afgelopen woensdag 8 mei mee ingelogd op Yahoo. Maar steevast verschijnt de vraag naar de secret question, die ik niet meer weet; nickname van het jongste kind; dit ingevuld en fout. Alternatief van Yahoo is de informatie te zenden naar een email adres, waarvan de provider van naam is veranderd. Daardoor kan ik dit aldaar ook niet vinden. Groeten uit Brazil Robert Gomes
Link naar reactie
Als iemand dat account gehacked heeft en het wachtwoord veranderd heeft.. dan wordt het een hel lastig verhaal. Of terughacken (=strafbaar?) of met yahoo contact opnemen dat het account gehacked is en je overleggen wil. in dat laatte geval zul je keihard bewijzen moet hebben dat het haar account is. Heb je bakcups van alle oude mail?
Link naar reactie
De provider was uol.com.br en is nu bol.com.br. Natuurlijk heb ial geprobeerd om met het oude uol email adres bij de bol gemeenschap in te loggen. Ik kreeg de boodschap dat dit email adres onbekend was. Ook met een bol ipv uol in het email adres kon ik daar niet mee terecht. Mijn Yahoo id en wachtwoord zijn correct; t/m afgelopen woensdag geen probleem; ik wil gewoon mijn email kunnen lezen, maar weet niet meer hoe. Groeten uit Brazil Robert Gomes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...