Ga naar inhoud

Binnenkomende e-mail automatisch printen op thuisprinter


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste forum vrienden, Ik vraag me af wat een handige manier is, voor het automatisch uitprinten van alle binnenkomende mail. Ik weet dat ik dit via regels kan doen met bijvoorbeeld Outlook of een ander net iets uitgebreider programma dan b.v. Windows Live Mail. Nadeel daaraan is dat vrijwel altijd je PC/Laptop aan zal moeten staan. Is er iemand die zoiets als dit wel een gerealiseerd heeft met een cloud-email account als bijvoorbeeld Gmail? Ik weet van het bestaan van Google Cloud Print, maar als ik hier naar ga kijken zie ik niet echt uitgebreide opties. Kan ik in Gmail ook dit soort regels instellen en daarna nooit eerst te hoeven inloggen en te kijken wat er in het postvak in staan, maar alle mail die ontvangen word in mijn Gmail gewoon domweg door te sturen naar mijn printer. Misschien weten jullie er ook wel alternatieven voor. Het is wel een pre dat het software matig gebeurt. Mijn dank is alvast groot. Met vriendelijke groet, Enri Peters
Link naar reactie
Het gaat maar om een paar e-mails / prints. Technisch gezien is het neem ik aan, dan ook onmogelijk om een simpele all-in-one printer (waar het in dit geval om gaat), zonder een systeem dat de printopdrachten verstuurd, print opdrachten te laten uit printen. Dan kan je natuurlijk zo als ik al aangaf via Outlook met een systeem die 24/7 aan staat de opdrachten versturen. Is er iemand die ervaring heeft, of toch wellicht een betere oplossing als bovenstaand in dit bericht genoemd?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...