Ga naar inhoud

Er is een fout opgetreden in Windows Live Messenger.


anoniem

Aanbevolen berichten

Goedemiddag lezers, Elke keer als ik MSN opstart krijg ik een foutmelding. En daarin staat: -Er is een fout opgetreden in Windows Live Messenger en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak. Als ik daarna op de link klik waar staat: "Welke gegevens bevat dit foutrapport. Dan krijg ik dit: Handtekening van fout: AppName: msnmsgr.exe AppVer: 14.0.8117.416 AppStamp:4bc935af ModName: wldcore.dll ModVer: 14.0.8117.416 ModStamp:4bc93503 fDebug: 0 Offset: 00002ee5 Rapportdetails Dit foutenrapport bevat informatie over de status van Windows Live Messenger toen het probleem optrad; de versie van het besturingssysteem en de gebruikte computerhardware; de digitale product-id die kan worden gebruikt om de licentie te identificeren; en het IP-adres (internetprotocol) van de computer Wij zijn er niet op uit om uw bestanden, naam, adres, e-mailadres of enige andere persoonlijke gegevens te verzamelen. Het foutenrapport kan echter klantspecifieke informatie bevatten zoals gegevens uit geopende bestanden. Deze informatie wordt in ieder geval niet gebruikt om uw identiteit vast te stellen. De gegevens die worden verzameld, worden alleen gebruikt om het probleem op te lossen. Zodra er meer informatie beschikbaar is, laten wij u dat weten wanneer u het probleem rapporteert. Dit fouten rapport wordt via een veilige verbinding verzonden naar een database met beperkte toegang en wordt niet gebruikt voor marketingdoeleinden. Als ik dan Probleem verzenden klik staat er: Bedankt dat u dit probleem hebt gerapporteerd. Kan iemand mij helpen bij dit probleem? Alvast bedankt, Groetjes Maurits
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...