Ga naar inhoud

grabit probleempje


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb hier iets raars. ik werk al een jaar met Grabit en tot nu toe zonder noemenswaardige problemen. Nu echter, als ik groepen update, zowel full als incremental, haalt hij de headers op en zie je de groepsnaam in de kolom links blauw worden, ten teken dat hij is geupdated. Alleen dan begint het, je klikt de blauw geworden groep aan, hij zegt dat hij de groep laadt en het balkje groeit niet verder dan een procent of 30. Dit gebeurt met alle groepen, die ik geupdate heb. Kortom: Hij laadt niet door en ik krijg geen artikel te zien. Opnieuw updaten, zowel full als incremental helpt ook niet. Wie o wie weet raad omtrent dit verschijnsel?
Link naar reactie
Ik heb dat ook eens gehad. Wat je kunt proberen is naar je map [b:8db3a9af1d]grabit[/b:8db3a9af1d] te gaan en ff de map [b:8db3a9af1d]Articles[/b:8db3a9af1d] openen en alles wat daar in staat verwijderen. Ook gelijk even kijken of de [b:8db3a9af1d]temp[/b:8db3a9af1d] map leeg is in grabit. Werkt dat niet dan raad ik aan grabit ff opnieuw te installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...