Ga naar inhoud

Ervaringen met Hosting2Go


anoniem

Aanbevolen berichten

Hosting2Go biedt goedkope hosting aan. Ik ben op zoek naar een goedkope maar goede host voor mijn Joomla website. Heeft iemand ervaring met Hosting2Go? Voor 2 euro/maand heb je: - 1500 MB Webruimte (met FTP toegang) - 20 GB Dataverkeer per maand - .nl, .com, .net, .org of .info domeinnaam inbegrepen - Plesk 7.5 Reloaded Control Panel - Onbeperkt E-Mail adressen (POP3/IMAP) met Webmail - Onbeperkt forwards, autoresponders, mailinglists - Virusscanner en Spamfilter - Onbeperkt subdomeinen, 10 MySQL Databases - Frontpage Extensies, PHP (Met GD Support), ImageMagick, Javascript, Perl - Ondersteuning voor Joomla en Mambo (Optioneel zelfs voorgeinstalleerd) - Zeer Uitgebreide Statistieken (Webalizer) - Hosting op Dual Xeon en Pentium 4 machines gewoon in Nederland - Meer dan 99% uptime behaald in het eerste half jaar van 2006!
Link naar reactie
Sinds 2 maanden heb ik daar ervaring mee ja. Ik niet anders zeggen, dan dat het (tot nu toe tenminste) perfect loopt. Na het inschrijven op vrijdagavond om 21.00 uur, was zaterdagochtend mijn webruimte gebruiks gereed en direct de bijbestelde domeinnaam beschikbaar. De snelheid is gewoon perfect en ik heb nog geen uitval kunnen constateren. Verder beschik je over alles wat je maar kan bedenken (php, MySQL, enz. ) Het besturingssysteem is Plesk en daar heb ik al 2 jaar ervaring mee op een andere site. Dat werkt ook prima. Kosten? minder dan € 30,00 per jaar.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
In eerste instantie was ik wel tevreden over Hosting2go, tot ze in April 2008 iets hebben veranderd. Vanaf dat moment blokkeert hosting2go het benaderen van externe IP adressen vanaf haar servers.Volgens eigen zegge is dit gedaan i.v.m. veiligheid. Helaas verhinderd dit ook op verschillende diensten van bijvoorbeeld Wordpress of Joomla. Scripts kunnen geen contact maken met externe feeds, Askimet sluetels (wordpress) worden niet geverifieerd, Sitemap notificaties kunnen niet worden verzonden etc. Kortom: Goedkoop is duurkoop!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Enfin, omdat marco dit topic toch al heeft gekickt, mag ik ook wel zeker even mn zegje doen. Ik heb met Hosting2Go ook geen goede ervaringen. Voordat het bedrijf werd overgenomen (ergens midden 2007) was er niets aan de hand. Maar daarna begon de ellende. Mijn sites met PHP en Mysql databases waren kaput (corrupt) door een server verhuizing en deden het dus niet meer. Backups waren er niet en ik mocht allemaal maar zelf oplossen. Lekker is dat..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...