Ga naar inhoud

kan sommige e-mails niet ontvangen


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:7ad5e096a9="HermanH"]Zoek eerst naar algemene kenmerken van het soort e-mail dat je niet kan ontvangen: - De grootte - Wel of geen bijlage - De afzender enz. Als je weet welke soort e-mail je niet kan ontvangen kan je vraag misschien beantwoord worden. Zonder details is het onmogelijk om een goed antwoord te geven.[/quote:7ad5e096a9] Ok, dat zal ik eens nagaan.
Link naar reactie
[quote:e0487542f0="opip"][quote:e0487542f0="HermanH"]Zoek eerst naar algemene kenmerken van het soort e-mail dat je niet kan ontvangen: - De grootte - Wel of geen bijlage - De afzender enz. Als je weet welke soort e-mail je niet kan ontvangen kan je vraag misschien beantwoord worden. Zonder details is het onmogelijk om een goed antwoord te geven.[/quote:e0487542f0] Ok, dat zal ik eens nagaan.[/quote:e0487542f0] Ik weet wel dat het om korte berichten gaat, zonder bijlage en van enkele prive-personen. Van bedrijven, instellingen en van mijn provider ontvang ik ze wel en ook helaas veel spam.
Link naar reactie
Hebben deze personen een gemeenschappelijk kenmerk? Bijvoorbeeld dat zij aangesloten zijn bij 1 provider? (zelfde @......) of zelfde stukje naam in de mail? Mogelijk is dan in je instellingen de desbetreffende mail geblokkeerd. Kijk eens onder [b:22a5f11aad]Extra[/b:22a5f11aad] in de menubalk, bij [b:22a5f11aad]Berichtregels... [/b:22a5f11aad]of daar regels zijn opgenomen o.a. bij [b:22a5f11aad]Afzender blokkeren...[/b:22a5f11aad]
Link naar reactie
[quote:0a9bc09546="HermanH"]Hebben deze personen een gemeenschappelijk kenmerk? Bijvoorbeeld dat zij aangesloten zijn bij 1 provider? (zelfde @......) of zelfde stukje naam in de mail? Mogelijk is dan in je instellingen de desbetreffende mail geblokkeerd. Kijk eens onder [b:0a9bc09546]Extra[/b:0a9bc09546] in de menubalk, bij [b:0a9bc09546]Berichtregels... [/b:0a9bc09546]of daar regels zijn opgenomen o.a. bij [b:0a9bc09546]Afzender blokkeren...[/b:0a9bc09546][/quote:0a9bc09546] Herman, veel dank voor dit advies! Ik had per ongeluk een aantal afzenders geblokkeerd! Omdat ik zo veel spam kreeg, ben ik te rigoreus te werk gegaan. Nogmaals dank.!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...